Publicat de: Wittmann | 28/04/2010

“Noii Golani” interzişi la întâlnirea cu preşedinţii Traian Băsescu şi Mihai Ghimpu

SPP-ul e acuzat că a îndepărtat studenţii basarabeni care pot pune întrebări incomode

Deşi nava prezidenţială încă nu a aterizat la Iaşi, întâlnirea preşedintelui României şi cel al Republicii Moldova cu studenţii se anunţă cu scandal. George Simion, liderul organizatiei nationaliste „Noii Golani”, acuză Serviciul de Pază şi Protecţie a preşedintelui României că i-a interzis accesul la eveniment, deşi se afla demult înscris pe liste. Mai mult, acesta susţine că astfel se încearcă să fie eliminaţi cei care ar putea pune întrebări incomode.
„Nu mi s-a oferit nicio explicaţie pentru refuzul de a mă primi la dezbatere, deşi m-am înscris din timp pe liste. Sunt curios să aflu dacă are vreo legătură cu faptul că fac parte din «Noii Golani»”, a afirmat George Simion, masterand la Istoria Comunismului în România, de la Universitatea „Al. I. Cuza”.

AsociaţiaTinerilor Basarabeni a fost organizaţia care a întocmit lista cu cei 400 de studenţi care vor participa la dezbaterea. Şefii acesteia susţin că eliminarea membrilor organizaţiei „Noii Golani” a fost făcută la cererea SPP-ului )serviciul de Pază şi Protecţie a preşedintelui). „Cei de la SPP ne-au sugerat două nume. L-am scos pe George Simion şi pe încă un student de pe liste fiindcă nu-i cunoaşte nimeni din asociaţie. Nu are legătură cu acest lucru excluderea sa, pur şi simplu nu ne-am putut asuma vreun risc „, a declarat Olga Bondaru, liderul Asociaţiei Tinerilor Basarabeni.

Sursa:ieseanul.gandul.info


Lasă un comentariu

Categorii